Saoedi-Arabië record edgy overwinning meer dan bezoekers

Oezbekistan struikelen om te verslaan tegen Saoedi-Arabië

Saoedi-Arabië uitgesmeerd Oezbekistan, 2x3, op Donderdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.D van de World Cup Qualifiers (AFC). Salem Al Dawsari was beslissend met 1 doel.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Eldor Shomurodov, met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied, in de 16e minuut. Met 23 minuten op de klok, Salman Al Faraj ontslagen voor Saoedi-Arabië, vanaf de penaltystip.

Na 56 minuten, Otabek Shukurov maakten het tweede doelpunt voor Oezbekistan, vanaf de penaltystip. In de 85e minuut, Salman Al Faraj schoot Saoedi-Arabië nationaal team tweede doelpunt, met een linkervoetaanval van buiten de doos. Salem Al Dawsari maakte het winnende doelpunt in de laatste minuten van de wedstrijd met een schot met de linkervoet.

In de volgende wedstrijd, Oezbekistan host Palestina.

Arábia Saudita
      • Breidde hun ongeslagen reeks uit naar 4