Fijne marges vallen in het voordeel van FC Augsburg op de weg

FC Augsburg oprakende winnaars versus SC Paderborn 07

FC Augsburg overwonnen SC Paderborn 07 in een dichtbij overwinning op Zaterdag, 0x1, op speeldag 11. In deze competitie kwamen beide teams uit een nederlaag.

Na 7 minuten, Klaus Gjasula ging door naar de penalty, maar Tomás Koubek verdedigde. Philipp Max scoorde het winnende doelpunt met 41 minuten op de klok, uit een directe vrije trap.

Na het resultaat FC Augsburg zijn 15e in de tabel, met 10 points, terwijl SC Paderborn 07 op de plaats 18e zit, met 4 points. In de volgende wedstrijd, Martin Schmidt's team host Hertha BSC. In de tussentijd, Paderborn team bezoek Borussia Dortmund.

FC Augsburg
      • Een slechte reeks 6 games beëindigd zonder te winnen