TSG Hoffenheim laat het te laat weg

TSG Hoffenheim win FC Köln

TSG Hoffenheim verslaan FC Köln, 1x2, op Vrijdag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 11 van 1. Bundesliga. Naar deze wedstrijdweek, Achim Beierlorzer's team kwam van twee nederlagen en Sinsheim team kwam van vier wint. Jurgen Locadia was beslissend met 1 doel.

Jhon Córdoba opende de score in de 34e minuut, met een schot met de rechtervoet van buiten de doos.

Na de pauze, Sargis Adamyan ontslagen voor TSG Hoffenheim, met een linkervoetaanval. Jurgen Locadia maakte het laatste doelpunt in blessuretijd vanaf de penaltystip.

Na het resultaat TSG Hoffenheim zijn 5e in de tabel, met 20 points, terwijl FC Köln op de plaats 17e zit, met 7 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Sinsheim team host Mainz, terwijl Köln team speelt uit tegen RB Leipzig.

TSG Hoffenheim
      • Leed 20 fouten, het hoogste aantal tot nu toe