Brighton & Hove Albion triomfeert door één doelpunt op eigen bodem in een

Brighton & Hove Albion oprakende winnaars versus Everton

Brighton & Hove Albion overwonnen Everton, 3x2, op Zaterdag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 10. Naar deze wedstrijdweek, Graham Potter's team kwam van een nederlaag en Liverpool team kwam van een overwinning. In de basiself stond Davy Propper.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Pascal Gross met 15 minuten op de klok, uit een directe vrije trap. Op een ongelukkig moment scoorde Adam Webster een eigen doelpunt na 20 minuten, uit een hoek.

Na 74 minuten, Calvert-Lewin maakten het tweede doelpunt voor Everton, met een linkervoetaanval. Met dit doel heeft Calvert-Lewin zijn doel vijf van de huidige campagne behaald. Brighton & Hove Albion scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Neal Maupay , na 80 minuten, vanaf de penaltystip. Op een ongelukkig moment scoorde Lucas Digne een owngoal diep in toegevoegde tijd.

Na het resultaat Brighton & Hove Albion zijn 14e in de tabel, met 12 points, terwijl Everton op de plaats 16e zit, met 10 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Graham Potter's team host Norwich City, terwijl Marco Silva's team speelt thuis tegen Tottenham.

Brighton & Hove Albion
      • Slaagde erin om slechts 0 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie

Geplaatst 4 - jaar oud | 109 Keer bekeken | Tijd: 05:55

American Express Community Stadium (Falmer Stadium)