Vitesse overklast tegenstanders op de weg een wedstrijd met 4 goals

Vitesse boek comfortabele overwinning op VVV-Venlo

Vitesse gehamerd VVV-Venlo in een fantastisch overwinning op Zaterdag, 0x4, met betrekking tot wedstrijdweek 10 van de Eredivisie. Naar deze wedstrijdweek, Robert Maaskant's team kwam van drie nederlagen en Arnhem team kwam van drie wint. Brian Linssen was de man van de wedstrijd.

Met 29 minuten op de klok, Brian Linssen openden de score voor Vitesse. Na 34 minuten, spits maakten het tweede doelpunt voor Leonid Slutsky's team. Na 43 minuten, Arnhem team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Riechedly Bazoer.

In de 53e minuut, Nouha Dicko maakte het einddoel van de wedstrijd.

Na het resultaat Vitesse zijn 3e in de tabel, met 23 points, terwijl VVV-Venlo op de plaats 15e zit, met 9 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Arnhem team host ADO Den Haag. In de tussentijd, Robert Maaskant's team speelt uit tegen Fortuna Sittard.

VVV-Venlo
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 15 schoten

• Verlengde hun slechte serie met 4 games verliezend

Vitesse