Indrukwekkende overwinning op eigen bodem in een spannende clash

Napoli win Hellas Verona

Napoli overwonnen Hellas Verona in een overwinning op Zaterdag, 2x0, op speeldag 8. Naar deze wedstrijdweek, Napoli team kwam van Een gelijkspel en Verona team kwam van een overwinning. Arkadiusz Milik was de man van de wedstrijd.

In de 37e minuut, Arkadiusz Milik openden de score voor Napoli, met een schot met de linkervoet in het strafschopgebied.

Spits maakte het laatste doelpunt met 67 minuten op de klok.

Na het resultaat Napoli zijn 4e in de tabel, met 16 points, terwijl Hellas Verona op de plaats 14e zit, met 9 points. In hun volgende wedstrijd, Napoli team speelt uit tegen SPAL 2013, terwijl Ivan Juric's team host Sassuolo.

Napoli
      • Registreerde het laagste balbezitpercentage van het seizoen, met 55%

• Registreerde zijn laagste aantal passen, met 485

Hellas Verona