Mallorca zet in uitstekende weergave thuis in een spannende wedstrijd

Espanyol struikelen om te verslaan tegen Mallorca

Mallorca overwonnen Espanyol, 2x0, op Zondag, met betrekking tot wedstrijdweek 8 van de La Liga. Tot deze speeldag, Vicente Moreno's team kwam van drie nederlagen en David Gallego's team kwam van een nederlaag.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Ante Budimir, na 37 minuten.

Salva Sevilla maakte het laatste doelpunt in de 73e minuut met een linkervoetaanval in de doos.

Na het resultaat Mallorca zijn 18e in de tabel, met 7 points, terwijl Espanyol op de plaats 19e zit, met 5 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Palma de Mallorca team speelt thuis tegen Real Madrid, terwijl Barcelona team host Villarreal.

Mallorca
  • Een slechte reeks 6 games beëindigd zonder te winnen