Eert zelfs in een goed bevochten spel

Honors zelfs tussen Rennes en Lille

In een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 6 van Ligue 1, de wedstrijd tussen Rennes en Lille op Zondag eindigde in een gelijkspel, 1x1. Tot deze speeldag, Julien Stéphan's team kwam van Een gelijkspel en Lille team kwam van een overwinning.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Jonathan Ikoné met 46 minuten op de klok, met een rechtervoetaanval. Adrien Hunou maakte het laatste doelpunt in de 68e minuut via een header in het strafschopgebied.

Na het resultaat Rennes zijn 5e in de tabel, met 11 points, terwijl Lille op de plaats 6e zit, met 10 points. In hun volgende wedstrijd, Julien Stéphan's team speelt uit tegen Nantes, terwijl Christophe Galtier's team speelt thuis tegen Strasbourg.

Rennes
  • Registreerde het beste balbezitpercentage van het seizoen, met 50%