Zacatepec krijgt drie punten op eigen bodem

Zacatepec verslaan Correcaminos

Zacatepec uitgesmeerd Correcaminos in een dichtbij overwinning op Zondag, 2x1, op naar speeldag 7 van de MX Ascenso Apertura. Naar deze wedstrijdweek, Ricardo Valiño's team kwam van een nederlaag en Carlos Reinoso's team kwam van vier trekt.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Matías Britos, in de 9e minuut. Met 39 minuten op de klok, Giovani Hernández getroffen voor Zacatepec.

Kevin Magaña maakte het winnende doelpunt na 61 minuten.

Na het resultaat Zacatepec zijn 3e in de tabel, met 15 points, terwijl Correcaminos op de plaats 14e zit, met 4 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Zacatepec team bezoek Dorados, terwijl Ciudad Victoria team speelt thuis tegen Cimarrones.

Zacatepec

Correcaminos