Leicester City krijgt drie punten op eigen bodem

Leicester City rand voorbij Tottenham

Leicester City verslagen Tottenham in een dichtbij overwinning op Zaterdag, 2x1, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 6 van Premier League . In deze competitie, Leicester team kwam van een nederlaag en London team kwam van een overwinning.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Harry Kane in de 29e minuut, met een schot met de rechtervoet. Met zijn 5e doelpunt van het seizoen.

Na 69 minuten, Ricardo Pereira ontslagen voor Leicester City, met een rechtervoetaanval binnen het strafschopgebied. James Maddison maakte het laatste doelpunt met 85 minuten op de klok met een schot met de rechtervoet van buiten het strafschopgebied.

Na het resultaat Leicester City zijn 3e in de tabel, met 11 points, terwijl Tottenham op de plaats 7e zit, met 8 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Leicester team speelt thuis tegen Newcastle. In de tussentijd, Mauricio Pochettino's team host Southampton.

Leicester City
      • Registreerde het laagste balbezitpercentage van het seizoen, met 44%