NK Krsko slijpt de overwinning op de weg vol goalmouth-actie

NK Krsko verslaan ND Gorica

NK Krsko overwonnen ND Gorica in een dichtbij overwinning op Zaterdag, 2x3, met betrekking tot wedstrijdweek 7 van de 2. Slovenska Liga. Komen in de wedstrijd, Nova Gorica team kwam van een overwinning en Krško team kwam van twee nederlagen. Bede Osuji heeft een geweldige prestatie geleverd met 2 doelen.

Bede Osuji opende de score met 29 minuten op de klok.

Na 54 minuten, Lovre Cirjak ontslagen voor NK Krsko. In de 58e minuut, spits schoot Krško team tweede doelpunt. Met 69 minuten op de klok, Bede Osuji scoorde het tweede doelpunt voor ND Gorica. Ian Regvar maakte het winnende doelpunt met 81 minuten op de klok.

Na het resultaat NK Krsko zijn 4e in de tabel, met 13 points, terwijl ND Gorica op de plaats 5e zit, met 13 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Iztok Kapušin's team speelt thuis tegen Nafta 1903. In de tussentijd, Nova Gorica team speelt uit tegen Rogaska.

ND Gorica

Mestni stadion Ajdovščina