Luton Town gemak om comfortabel te winnen meer dan bezoekers

Barnsley struikelen om te verslaan tegen Luton Town

Luton Town verslagen Barnsley, 1x3, op Zaterdag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 5 van Championship. Komen in de wedstrijd, Daniel Stendel's team kwam van een nederlaag en Luton team kwam van drie nederlagen.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Jacob Butterfield vroeg in het spel, met een linkervoetaanval van buiten het strafschopgebied. Luton Town scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via James Collins, met 4 minuten op de klok, met een schot met de rechtervoet binnen het strafschopgebied. Na 31 minuten, Luton team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Harry Cornick.

In de 72e minuut, Mallik Wilks scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd, met een linkervoetaanval in de doos.

Na het resultaat Luton Town zijn 18e in de tabel, met 4 points, terwijl Barnsley op de plaats 21e zit, met 4 points. In de volgende wedstrijd, Graeme Jones's team host Huddersfield Town. In de tussentijd, Daniel Stendel's team bezoek Wigan Athletic.

Barnsley
      • Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 8

• Verhoogde hun slechte serie met 4 winnende games

Luton Town