Eert zelfs in een spannende wedstrijd

Brighton & Hove Albion en West Ham delen punten

In een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 2 van Premier League , de wedstrijd tussen Brighton & Hove Albion en West Ham op Zaterdag eindigde in een gelijkspel, 1x1. In deze competitie, Graham Potter's team kwam van een overwinning en London team kwam van een nederlaag. In de basiself stond Davy Propper. Jurgen Locadia verliet de bank niet.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Javier Hernández na 61 minuten, met een schot met de rechtervoet binnen het strafschopgebied. Leandro Trossard maakte het laatste doelpunt met 65 minuten op de klok met een rechtervoetaanval van buiten het strafschopgebied.

Na het resultaat Brighton & Hove Albion zijn 5e in de tabel, met 4 points, terwijl West Ham op de plaats 16e zit, met 1 point. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Graham Potter's team speelt thuis tegen Southampton, terwijl Manuel Pellegrini's team bezoek Watford.

Brighton & Hove Albion
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 16 schoten

• Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 8

• Registreerde het beste balbezitpercentage van het seizoen, met 57%