Eert zelfs in een pulserend spel

Atlético San Luis en Tigres delen punten

Op naar speeldag 5 van de México Apertura, de wedstrijd tussen Atlético San Luis en Tigres op Zondag eindigde in een gelijkspel, 1x1. In deze competitie, San Luis Potosí team kwam van een nederlaag en Monterrey team kwam van twee wint.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Na 75 minuten, Atlético San Luis zag Camilo Mayada een rechtstreekse rode kaart krijgen Het openingsdoelpunt werd gescoord door Hugo Ayala met 77 minuten op de klok. Germán Berterame maakte het laatste doelpunt met 80 minuten op de klok.

Na het resultaat Tigres zijn 4e in de tabel, met 10 points, terwijl Atlético San Luis op de plaats 14e zit, met 4 points. Volgende, Luis Sosa's team speelt uit tegen Veracruz. In de tussentijd, Monterrey team host América.

Atlético San Luis
      • Slaagde erin om slechts 2 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie

Tigres
      • Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 8