Saint-Étienne krijgt drie punten weg

Saint-Étienne rand voorbij Dijon

Saint-Étienne overwonnen Dijon, 1x2, op Zaterdag, op speeldag 1. Zowel Dijon team als Ghislain Printant's team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Romain Hamouma na 5 minuten, met een rechtervoetaanval. In de 11e minuut, Saint-Étienne verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Jean-Eudes Aholou. Júlio Tavares maakte het laatste doelpunt na 34 minuten vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Saint-Étienne zijn 5e in de tabel, met 3 points, terwijl Dijon op de plaats 14e zit, met 0 points. In de volgende wedstrijd, Saint-Étienne team host Brest, terwijl Stéphane Jobard's team bezoek Toulouse.

Geplaatst 4 - jaar oud | 215 Keer bekeken | Tijd: 04:06

Stade Gaston-Gérard