São Caetano vergroot doelsaldo weg

Copa São Paulo de Futebol Júnior: Sergipe verliest van São Caetano

São Caetano overwonnen Sergipe in een overwinning op Donderdag, 1x4, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.25 van de Copa São Paulo de Futebol Júnior. Zowel Aracaju (SE) team als São Caetano do Sul (SP) team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie. Marcus Vinicius heeft een geweldige game gemaakt.

Hernandes opende de score in de 6e minuut. Met 37 minuten op de klok, Arnold getroffen voor Sergipe.

Na 55 minuten, Marcus Vinicius maakten het tweede doelpunt voor São Caetano. In de 62e minuut, São Caetano do Sul (SP) team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van middenveld. Marcus Vinicius heeft de hattrick, na 80 minuten voltooid.

Met betrekking tot de volgende wedstrijd, São Caetano speelt tegen Flamengo-SP.

Fase1e fase
GrupoGroep 25