Stade Malien record indrukwekkende overwinning op eigen bodem vol goalmouth

Stade Malien ga door naar de volgende ronde van CAF Champions League

Stade Malien versoepeld verleden SCAF, 4x0, op Woensdag, in een wedstrijd met betrekking tot van de CAF Champions League. Na+primeira+m%E3o+%7Bvar0%7D+%7Bvar1%7D+tinha+vencido+%7Bvar2%7D+%7Bvar3%7D%2C+%7Bvar4%7D.

Oumar Traoré opende de score na 10 minuten. In de 35e minuut, Issaka Samaké verdubbelde de voorsprong voor Stade Malien, vanaf de penaltystip.

Met 54 minuten op de klok, Bamako team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Sekou Gassama. Moussa Koné maakte het laatste doelpunt na 55 minuten.

Dankzij dit resultaat is Stade Malien door naar de volgende ronde van de competitie. In verband met komende competitiewedstrijden, Bamako team host ASEC Mimosas.

FaseVoorronde
      Mão2e geweest