Bayern München nipte overwinning behalen meer dan bezoekers

Bayern München verpletter de DFB Pokal dromen van SV Rödinghausen

Bayern München verslaan SV Rödinghausen in een dichtbij overwinning op Dinsdag, 1x2, in een wedstrijd met betrekking tot van de DFB Pokal. Zowel Rödinghausen team als Niko Kovac's team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie.

Sandro Wagner opende de score met 8 minuten op de klok, met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied. In de 13e minuut, Bayern München verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Thomas Muller vanaf de penaltystip. In de 23e minuut, Renato Sanches verspeelde de kans om te scoren.

Linus Meyer maakte het laatste doelpunt na de pauze.

Met dit resultaat is Bayern München door naar de volgende ronde van de competitie.

Geplaatst 5 - jaar oud | 517 Keer bekeken | Tijd: 04:10

FaseTweede Ronde